Двофакторна авторизація – безкоштовний захист даних

hacker-keyboard-dark-room

Будь-яка система кіберзахисту ставить перед собою важливу мету – збереження даних. Для користувачів, в першу чергу, мова йде про безпеку доступу до акаунтів Інтернет-банків, соціальних мереж та електронної пошти. Практично у всіх подібних сервісів є унікальна вбудована функція – двофакторна авторизація.

Надійність в подарунок

Система двофакторної авторизації – це безкоштовний і, найголовніше, надійний інструмент, що дозволяє зробити доступ до особистих кабінетів в сервісах, які її надають доступним тільки їх власникам.

Існує кілька механізмів двофакторної авторизації.

Суть першого методу полягає в тому, щоб підтверджувати свою особу власника при вході в акаунт не тільки логіном і правильним паролем, але й за допомогою номера телефону з особистого мобільного пристрою.

Механізм дії двофакторної авторизації наступний. Ви заходите в браузері на сайт ресурсу, де вводите свій логін і пароль у запропоновані поля і натискаєте умовну кнопку «увійти». Далі програма зв’язується з вами за допомогою дзвінка і пропонує, використовуючи числове меню на смартфоні, натиснути, наприклад, цифру «1» для підтвердження входу в акаунт.

В іншому випадку, замість дзвінка вам може прийти sms з унікальним одноразовим кодом, який необхідно ввести у відповідне поле.

Таким чином, навіть якщо ваш логін і пароль вкрали або передали третім особам, отримати доступ до ваших особистих кабінетів буде проблематично. По суті, тільки маючи доступ до вашого приватного мобільного пристрою і номеру телефону можна здійснити легальний вхід до системи.

Двофакторна авторизація – доступний інструмент

Варто зазначити, що даний сервіс в більшості випадків є абсолютно безкоштовним і доступним. Всі найпопулярніші сервіси електронної пошти, такі як Gmail надають дану послугу. Це ж стосується і соціальних мереж – ВКонтакте, Facebook, My Space.

Здавалося б, для чого компаніям витрачатися на розробку таких систем безпеки і до того ж надавати їх користувачам безкоштовно?

Вся справа в іміджі та економії коштів, оскільки набагато простіше створити надійну систему кібербезпеки та зберігати дані користувача під надійним замком, ніж компенсувати йому можливі втрати. Це в першу чергу, відноситься до банківського сектору, де злом акаунта клієнта може стати причиною багатомільйонних втрат банку.

У свою чергу соціальні ресурси турбуються про свій імідж безпечного сервісу спілкування і зберігання особистих даних – листувань, фото, аудіо та відео контенту. Для цих ресурсів вкрай важливо, що б користувачі їм довіряли і не боялися бути активними в спілкуванні та обміні інформацією зі своїми друзями.

Джерело: www.zillya.ua