Кіберполіція запустила кампанію з обізнаності про кібербезпеку

Основна мета проекту – зменшити кількість вчинених кібершахрайств під час купівлі-продажу в інтернеті та захистити персональні дані у мережі. Компанію презентували 6 березня.

За словами начальника Департаменту кіберполіції Сергія Демедюка, з кожним роком жертв від протиправних дій кіберзлочинців стає все більше і ця тенденція не обмежується кордонами якоїсь однієї країни. Тільки в минулому році по всьому світу мільйони осіб постраждали внаслідок нехтування елементарними заходами безпеки в мережі, починаючи від слабкого паролю, закінчуючи використанням не ліцензійного програмного забезпечення.

«Цей проект є для нас дуже важливим, так як ми поширюємо інформацію щодо основних понять, які повинен знати кожен користувач аби не стати жертвою кіберзлочинів. Крім того, в рамках проекту ми закликаємо громадян повідомляти правоохоронні органи про виявлені кіберзлочини, навіть якщо сума збитків не є значною», – зазначив очільник української кіберполіції.

Сьогодні від кіберзлочинів страждають не тільки клієнти, а й самі інтернет-ресурси. Так, потрапляючи на фішинговий сайт (який виглядає цілком легітимно), користувач втрачає свої заощадження і в такому випадку довіра до оригінальних ресурсів може знижуватися. Тож приватні структури зі свого боку вживають додаткових заходів безпеки та активно співпрацюють з кіберполіцією у цьому напрямку.

Зокрема, у рамках проекту, кіберполіція ініціює поширення соціальної реклами націленої на підвищення рівня обізнаності громадян з кібербезпеки та створення окремого ресурсу на сайті кіберполіції для перевірки легітимності інформації (сайт, номер мобільного телефону, номер банківської картки). Крім того, серед громадян буде поширюватися друкована інформація з елементарними правилами кіберзахисту.

За матеріалами: http://mvs.gov.ua